Górnik promuje się na Europejskim Kongresie Gospodarczym

Z boiska na biznesowe salony chce wejść Górnik Zabrze, który jako jedyny klub w Polsce promuje swoją markę podczas trwającego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, licząc na pozyskanie potencjalnych sponsorów. 

Ofensywna taktyka Górnika, ale w zupełnie innym niż zazwyczaj celu. Gra w lidze już nie wystarczy, dlatego klub promuje się nie tylko na boisku, ale również na Europejskim Kongresie Gospodarczym. - Pokazywanie się jest ważne, a pozyskanie potencjalnych partnerów do współpracy jeszcze ważniejsze - podkreśla Tomasz Grzegorzyca, przedstawiciel handlowy w zabrzańskim Górniku.

Tradycja i marka powoli staje się zabrzańskim klubie produktem marketingowym. Przyjęta strategia nie dziwi, bo kondycja finansowa Górnika od dawna jest kiepska. - To jest też w kontekście budowy nowego stadionu Górnika, w którym mają być do wynajęcia skyboxy, czyli miejsca biznesowe - tłumaczy Tomasz Młynarczyk, prezes Górnika Zabrze.

Dla nowoczesnego klubu ekstraklasy obecność na takich forach to jest zwyczajny obowiązek. Ten obowiązek spełnił tylko Górnik, który jako jedyny klub piłkarski pojawił się na Kongresie. Ale to nie pierwsza próba pokonania drogi z boiska na salony. - W Krynicy też organizowaliśmy takie spotkania. Było wówczas bardzo duże zainteresowanie. Z informacji od organizatorów wynika, że na naszym spotkaniu było najwięcej gości - mówi Krzysztof Maj, dyrektor marketingu w zabrzańskim klubie.

źródło: Telewizja Silesia



Redakcja www.Gornik.Zabrze.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, itp.

















Copyright © 2001-2020 Górnik Zabrze On-Line - serwis nieoficjalny. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.
[zalecane przeglądarki: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera] online