Górnik najbardziej medialny w I lidze

Pomimo spadku z Ekstraklasy Górnik Zabrze znalazł się wśród drużyn, które zostały objęte badaniami wizerunkowymi Ekstraklasy przeprowadzonymi przez Press-Service Monitoring Mediów. Spośród monitorowanych zespołów pierwszoligowych (oprócz Górnika przedmiotem badań było sześciu innych pierwszoligowców - Widzew Łódź, ŁKS Łódź, GKS Katowice, Pogoń Szczecin, Warta Poznań i Motor Lublin) najbardziej medialny był Górnik. Osiągnął on najwięcej publikacji zarówno w prasie ogólnopolskiej, regionalnej, internecie, jak i najwyższy ekwiwalent reklamowy (7,4 mln). Największymi rywalami Górnika w mediach są Pogoń Szczecin i GKS Katowice, jednak ich wyniki dalece odbiegają od rezultatów osiąganych przez zabrzan. Co ciekawe w kilku kategoriach Górnik wyprzedził również zespoły z Ekstraklasy.

źródło: Press-Service / Marten



Redakcja www.Gornik.Zabrze.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, itp.

















Copyright © 2001-2020 Górnik Zabrze On-Line - serwis nieoficjalny. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.
[zalecane przeglądarki: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera] online